Hundra klänningar, hundra kronor

Igår var jag inne på Nelly.com och fyndade stort, hoppas jag. Dem har en kampanj på hundra olika klänningar som är nedsatta till endast 100 kr/st. För min egen del blev det 5 klänningar som jag väntar på att få hem. Hade hoppats på att lägga ut bilder på dem men när jag gick in på Nelly idag var alla från min beställning borttagna och utbudet var betydligt sämre överlag. Detta gjorde att jag känner mig förtillfället väldigt nöjd med köpet, hoppas bara dem lever upp till förväntningarna också. Vissa var potentiella dansklänningar med så jag håller tummarna! Google is your friend och har lyckats hitta bilder ändå, men bara på fyra av fem. Hoppas ni gillar dem precis som jag gör än så länge!

Det snöar idag och jag lyckades komma ut och övningsköra innan det började, nöjd tjej idag! Puss på er, nu ska jag ner och äta lite lunch.







Postat av: Olivia

Åh! Galet fina klänningar! Gillar den första, den blommiga och långklänningen mest, väldigt fina och söta. :)
Kram!

2013-02-20, 15:25:44 - URL: http://oliviagm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Design: louisamelin.blogg.se