Söndag, söndag och åter igen söndag

Ja, då var det söndag! Sitter med naturkunskapen men har glömt boken i skolan så lite halvt dåligt går det. Vill inte använda internet som min enda källa, men tänkte höra av mig till Bea och se om hon har sin bok och om jag kanske får låna den av henne. Vi har bestämt att ta en fika i veckan ändå så får se om hon kan hjälpa mig eller inte.

Ja, det känns skönt att vara hemma men ändå inte. Livet kommer ifatt en och man måste möta verkligheten och läxorna på ett helt annat sätt. Aja, hade en riktigt fin vecka i Vemdalen med fina människor och förhoppningsvis var det inte sista skidsemestern för min del. Vi får se vad som väntar framöver, kanske en trip till Isaberg i veckan.

Hoppas ni har haft en fin helg och att den fortsätter ännu bättre.

Glad Påsk på er allihopa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Design: louisamelin.blogg.se