Snart sommarlov

Ja, hej igen! Har inte skrivit sen SM, har varit fullt upp sen dess, sista skolarbetena och sen har min pajk och bror tagit studenten. Dessutom har jag hunnit jobba också, så har hänt mycket nu på skolslutet. Bara 4 dagar kvar och sen är sommaren och solen här på riktigt. Självklart ska man jobba men om några veckor är det också Öland som gäller! TAGGA!

Åkte på SM men det blev tyvärr inget dansande då min danspartner skadade foten, men sådant händer så huvudsaken är att han är bättre i den nu!

Imorgon är det sova som gäller då jag har lång sovmorgon och nu ska jag titta på TV. Dock i min ensamhet då pojkvännen min är i Spanien på studentresa, hoppas ni har det superbra!

Puss o kram från en icke student än och som snodde Kaspers mössa i onsdags!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Design: louisamelin.blogg.se